NEJPRODáVANěJší NOVé PříRůSTKY ODRŮDY S VYSOKÝM OBSAHEM CBD FEMINIZOVANÁ SEMENA SAMONAKVÉTACÍ SEMENA REGULÉRNÍ ODRŮDY ZBOŽÍ
Domů O Barney's Barney’s Farm na turné SLUŽBY PRO ZÁKAZNÍKY RECENZE KOLEKCE KONOPNÝCH SEMEN FEMINIZOVANÁ SEMENA REGULÉRNÍ ODRŮDY SAMONAKVÉTACÍ SEMENA BARNEY'S ZBOŽÍ

DOPRAVA & VRÁCENÍ ZBOžÍ

1. Jak vypadá balík od vás?

V Barney's Farm se snažíme zajistit, aby odeslání bylo co nejbezpečnější a aby naše produkty byly doručeny bez poškození.

Naše balení je velice prosté a nejsou na něm zmíněny produkty obsažené uvnitř. U zásilek směřujících do zemí EU není přiložen žádný objednávkový formulář.

2. Mohu sledovat svou zásilku?

Ano, jen co bude zboží odesláno, obdržíte potvrzovací e-mail a instrukce, jak používat nás Kurýrní servis. Tyto instrukce budu obsahovat údaje o sledování zásilky, které jsou viditelné online.

Sledování zásilky je rychlé a jednoduché, stačí zadat číslo objednávky a e-mail. Viz https://www.barneysfarm.com/track 

3. Zasíláte i do mé země?

Společnost Barney's Farm je pyšná, že nabízí doručení do celého světa, nicméně některé země jsou vzhledem ke svým specifickým zákonům z naší nabídky vyloučeny. Semena nemůžeme zasílat do: Nizozemska, USA, Norska, Číny, Malajsie a obecně celé Asie, Austrálie či Kanady.

Pokud si nejste jisti, napište nám e-mail nebo nám zavolejte, a my už vám řekneme, patří-li vaše země mezi ty povolené.  

4. Kolik stojí doručení?

Veškeré náklady na doručení budou kalkulovány během objednávky. Cena za poštovné se odvíjí od hodnoty objednávky a země, do které si přejete zboží zaslat.

5. Doručujete i do Spojených států amerických?

Společnost Barney’s Farm nezasílá zboží do žádného ze států USA. 

 

6. Jak dlouho to bude trvat, než přijde zásilka?

Doba doručení vždy závisí na místě určení. Během zpracování objednávky je učiněn odhad, jak dlouho bude trvat doručení v závislosti na regionu adresáta, a tato informace je zákazníkům poskytována. Jakmile bude zásilka odeslána, bude vytvořen jedinečný sledovací kód, s nímž pak zákazník může sledovat doručení zásilky.

7. Je možno vyměnit zboží?

Zboží je možno vyměnit, pokud je vráceno v originálním neporušeném balení. 

8. Co se stane, když dojde k poškození mé zásilky během přepravy?

Jen vzácně dochází k tomu, že je zásilky během přepravy poškozena. Pakliže byla kterákoli část vaší zásilky doručena v neuspokojivém stavu, kontaktujte nás prosím do týdne po obdržení zásilky.

Budeme potřebovat písemný popis škod na zásilce, včetně fotografie. Pak vás budeme kontaktovat, abychom zjednali nápravu.

Berte prosím na vědomí, že veškeré reklamace a úhrady škod musí být schváleny týmem Barney’s Farm. Zásilky odeslané zpět bez předchozího souhlasu nebudou řešeny. 

 

9. Co mám dělat, když část zásilky chybí?

Všechny zásilky odesíláme v diskrétním neznačeném balení. Za přepravu účtujeme co nejmenší sazbu, přičemž ale dbáme na to, aby vaše zboží dorazilo bezpečně a rychle. V nepravděpodobném případě, že byste neobdrželi zboží v podobě, v jaké bylo objednáno a odesláno, náš systém sledování zásilek zahrnuje - tam, kde je to dostupné - i pojištění na hodnotu přepravovaného zboží (vyjma ceny za dopravu). V tom případě musíme ovšem obdržet relevantní fotografické důkazy, a až potom vám budeme moci na účet vrátit 100% hodnoty vašeho zboží. 

10. Zásilka nebyla doručena do odhadovaného data, co mám dělat?

Pokud vám balík nebyl doručen v uvedené datum, kontaktujte prosím doručovací službu. Zkontrolujte si prosím i e-mail o doručení, zdali se tam nehovoří o případném zpoždění, které by mohlo ohrozit včasnot doručení vaší zásilky.

Berte prosím na vědomí, že soboty a neděle se nepočítají jako pracovní dny.

Pokud je vaše zásilka ztracená nebo poškozená, prostudujte si prosím další otázky v sekci FAQ na našem webu.

11. Mohu si nechat zboží zaslat do P.O. Boxu?

Kvůli zachování soukromí a z důvodu diskrétnosti doručujeme pouze na osobní adresy.

12. Jak dlouho to potrvá, než obdržím zásilku?

Tým společnosti Barney's Farm se snaží odeslat všechno zboží do 24 hodin od dokončení nákupu. Zboží expedujeme od pondělka do pátku, s výjimkou státních svátků. Během vyřizování zásilky vás budeme informovat e-mailem. Pokud se u vaší objednávky ukazuje "Zpoždění", je možné, že problém je v dostupnosti daného zboží, aneb v některých případech jde o problém s vašimi doručovacími údaji. Pokud se domníváte, že se děje něco nečekaného, budeme vás kontaktovat, abychom sjednali nápravu. 

 

13. Může být má objednávka doručena na jinou adresu?

Objednávku jsme schopni zaslat pouze na adresu uvedenou na objednávce. Jakmile zboží odešleme, adresa už se změnit nedá.

Zkontrolujte prosím po dokončení objednávky správnost uvedených údajů, jelikož společnost Barney's Farm není zodpovědná za jakékoli dodatečné poštovní poplatky anebo nedoručení vaší zásilky. 

14. Co se stane, když nebudu v době doručení zásilky doma?

Zásilková sspolečnost se vám bude snažit doručit balík několikrát. V některých případech bývá zásilka předána na místní pobočku. Pakliže se vám nepodaří vyzvednout si zásilku do uvedené lhůty, bude odeslána zpět na adresu našeho skladiště. Pokud k tomu dojde, budeme vás kontaktovat.

15. Může se stát, že mou zásilku bude kontrolovat celní správa?

Snažíme se sice udělat vše pro to, aby naše zásilky vypadaly co nejdiskrétněji, nicméně vždy existuje možnost, že celní správa prověří právě váš balík, a to bez ohledu na způsob dopravy.

Ačkoli společnost Barney's Farm je schopna zaslat zboží do vaší země, ohledně legálnosti našich produktů ve vaší zemi vám nemůžeme poskytnout jakékoli informace.

Prostudujte si prosím vaše zákony a nařízení, než u nás něco zakoupíte, protože společnost Barney's Farm nenese žádnou zodpovědnost za zadržení objednávek ze strany vaší celní správy.

Pouze pro dospělé osoby

Obsah je určen pro osoby starší 18 let, vstup na stránky barneysfarm.com je vyhrazen pouze po dosažení zletilosti. V Nizozemsku je věk zletilosti určen na 18 let, nicméně ověřte si zákony své země a respektujte je.

Naše konopná semena expedujeme pod podmínkou, že nebudou použita v rozporu se zákony dané země. Zákazníci si musejí být vědomi, že prodej a držení konopných semen je v některých zemích nelegální. Společnost Barney's Farm poskytuje semena pod podmínkou, že nebudou přepravena do zemí, kde nejsou legální. Ten, kdo tak činí, je plně zodpovědný za své jednání, a Barney’s Farm v tomto ohledu nepřijímá žádnou zodpovědnost. Naše online prodejna je provozována plně v souladu s nizozemskými zákony. Semena jsou prodávána striktně jako sběratelské suvenýry či z důvodu uskladnění a uchování genetického fondu.

Obecné právní upozornění: Klíčení semen je ve většině zemí proti zákonu, proto si prosím prostudujte zákony své země ve vztahu k semenům, pěstitelským potřebám a jiným produktům souvisejícím s konopnou kulturou. 

Vstoupit, jsem starší 18 let. Nesouhlasím.