NEJPRODáVANěJší NOVé PříRůSTKY ODRŮDY S VYSOKÝM OBSAHEM CBD FEMINIZOVANÁ SEMENA SAMONAKVÉTACÍ SEMENA REGULÉRNÍ ODRŮDY ZBOŽÍ
Domů O Barney's Barney’s Farm na turné SLUŽBY PRO ZÁKAZNÍKY RECENZE KOLEKCE KONOPNÝCH SEMEN FEMINIZOVANÁ SEMENA REGULÉRNÍ ODRŮDY SAMONAKVÉTACÍ SEMENA BARNEY'S ZBOŽÍ

ČASTO KLADENÉ DOTAZY (FAQ)

1. Jsou vaše semena legální v mojí zemi?

Tým Barney’s Farm je schopen dodávat semena do různých zemí celého světa, avšak k právnímu statusu našich semen ve vaší zemi se vyslovit nedokážeme.

Zkuste si prosím prostudovat vaše místní zákony, než si u nás nakoupíte, abyste měli jistotu, že vaše objednávka bude možno legálně odeslat. Společnost Barney’s Farm není zodpovědná za zadržení objednaného zboží celní správou vaší země.

2. Jak bych měl/a semínka skladovat?

U nás v Barney’s Farm radí poradíme našim zákazníkům, jak ideálně skladovat semena, aby se daly využít i v budoucnu.

Jako u jakýchkoli jiných semen platí, že je dobré skladovat je v suchu a chladu. Změny v teplotě a vlhkosti mohou semínka vážně narušit, což by nás mrzelo, jelikož si přejeme, abyste měli se zbožím nakoupeným u Barney’s Farm jen ty nejlepší zkušenosti!

Všechna naše semena vždy pečlivě vysoušíme, aby pak během přepravy a skladování nedošlo k jejich degradaci.

Nejlepší je ponechat semínka v originálním balení anebo zřetelně označené nádobce. 

3. Bude potřeba, abych si u vás založil/a účet?

K nákupu jakéhokoli zboží u Barney’s Farm si nemusíte zřizovat žádný účet.

U každé objednávky musí být pouze uvedené vaše kontaktni údaje, které budou použity pouze k vašemu přímému kontaktování ohledně zásilky.

Přečtěte si prosím o naší ochraně soukromí, abyste se dozvěděli, jak nakládáme s těmito údaji. 

4. Jak se provádí objednávka?

Objednávky u Barney's Farm nebyly nikdy jednodušší! Najděte zboží, které si chcete pořídit, a vložte ho do košíku. Jakmile budete mít vše, co jste potřebovali, můžete v košíku kliknout na tlačítko "K pokladně".

Poté bude potřeba uvést platební údaje a místo doručení. Tyto údaje budou použity v Barney's Farm pouze ke zpracování vaší objednávky a nikdy nebudou použity třetí stranou.

Kvůli diskrétnosti budou veškeré platby ve prospěch Barney's Farm označeny ve vašem bankovnictví jako "Barneys Souvenirs".

Jakmile bude zpracována platba, obdržíte e-mail, kde budou uvedeny podrobné údaje o vaší objednávce, včetně čísla objednávky, které budete potřebovat k případné další komunikaci.

Přečtěte si prosím naši ochranu soukromí, abyste se dozvěděli, jak je nakládáno s vašimi údaji.

5. Musí mít moje objednávka nějakou minimální hodnotu?

Nikoli, v internetovém obchodě Barney's Farm není nastavena žádná minimální hodnota objednávky.

6. Můžu někde vidět, jak pokračuje vyřizování mé objednávky?

U nás v Barney’s Farm se snažíme všechny zákazníky neustále informovat o celém průběhu objednávky. V každé fázi expedice obdržíte e-mail, a jakmile bude zásilka odeslána, přijde vám e-mail s údaji ke sledování zásilky.

Schovávejte si prosím veškerou korespondenci od Barney’s Farm a zkontrolujte i složku se spamem, abyste měli jistotu, že jste od nás obdrželi všechny zprávy. Tyto e-maily můžete potřebovat, pokud byste měli v případě nějakých potíží kontaktovat náš zákaznický servis.

7. Můžu změnit existující objednávku?

Vzhledem k velkému objemu zpracovávaných objednávek je nepravděpodobné, že budeme schopni měnit jakékoli objednávky poté, co byla provedena platba. Objednávky jsou zpracovávany a odesílány co nejrychleji, aby byla zaručena co nejkratší doba doručení.

– Platba bude z účtu odvedena až v okamžiku, kdy bude zboží odevzdáno k přepravě.  

– 14denní lhůta na zrušení objednávky a vrácení zboží zakoupeného mimo prodejnu (online, telefonicky nebo poštovní objednávkou):

V zemích EU máte právo vrátit takto zakoupené zboží do 14 dní a dostat úhradu kupní ceny. Můžete tak učinit bez udání důvodu.

– 2 roky bezplatné záruky (zákonem garantováno):

Podle zákonů EU máte zaručené právo na minimálně dvouletou záruku bez jakýchkloli poplatků. Tato dvouletá záruka je vaše zákonem stanovené minimální právo. Zákony vaší země vám mohou poskytovat další ochranu, nicméně jakákoli odchylka od zákonů EU musí být vždy v nejlepším zájmu zákazníka.

Další informace najdete na adrese  http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

Dříve než zákazník provede objednávku a přejde ke koupi, musí souhlasit s Obchodními podmínkami a mít u toho k dispozici přímý odkaz na Obchodní podmínky.

Prosím kontaktujte náš zákaznický servis co nejdříve, abyste předešli komplikacím. Ačkoli nemůžeme zaručit, že změna objednávky bude možná, uděláme, co bude v našich silách, abychom vám vyšli vstříc.

8. Mohu zopakovat objednávku z minulosti?

Barney’s Farm v současnosti nenabízejí možnost opětovné objednávky. Pokud si přejete znovu objednat totéž zboží, budete muset u jednotlivých položek projít celou transakcí jako minule. Vaši objednávku potřebujeme vést jako novou, takže si prosím přichystejte i veškeré platební údaje. Tím se snažíme zajistit co největší bezpečí a diskrétnost u každé zásilky.

Pokud si přejete objednat zboží ve větším objemu, přečtěte si prosím odpověď ohledně obchodnického účtu zde v sekci FAQ.  Tam najdete všechny potřebné informace týkající se množstevního či velkoobchodního prodeje.

9. Mohu svou objednávku zrušit?

Pokud potřebujete zrušit objednávku, neprodleně prosím kontaktujte náš podpůrný tým.  

– Platba bude z účtu odvedena až v okamžiku, kdy bude zboží odevzdáno k přepravě.

– 14denní lhůta na zrušení objednávky a vrácení zboží zakoupeného mimo prodejnu (online, telefonicky nebo poštovní objednávkou):

V zemích EU máte právo vrátit takto zakoupené zboží do 14 dní a dostat úhradu kupní ceny. Můžete tak učinit zcela bez udání důvodu.

– 2 roky bezplatné záruky (zákonem garantováno):

Podle zákonů EU máte zaručené právo na minimálně dvouletou záruku bez jakýchkloli poplatků. Tato dvouletá záruka je vaše zákonem stanovené minimální právo. Zákony vaší země vám mohou poskytovat další ochranu, nicméně jakákoli odchylka od zákonů EU musí být vždy v nejlepším zájmu zákazníka. Další informace najdete na adrese  http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

Dříve než zákazník provede objednávku a přejde ke koupi, musí souhlasit s Obchodními podmínkami a mít u toho k dispozici přímý odkaz na Obchodní podmínky.  

Barney's Farm nemohou zrušit objednávku, jakmile již byla odeslána.

10. Jak mohu aktualizovat své údaje?

V současnosti si nelze vytvořit účet u Barney's Farm, takže své údaje budete muset zadávat při nové objednávce pokaždé znova.

Pokud jste některé údaje uvedli nesprávně, okamžitě prosím kontaktujte telefonicky náš podpůrný tým, abyste měli jistotu, že odeslání a doručení vaší zásilky proběhne bez problémů. 

11. Co se stane, když při objednávce bankovním převodem zvolím špatnou zemi?

Zkontrolujte si prosím, že jste si vybrali správnou zemi určení. Bankovní platby s doručovací adresou, která neodpovídá zemi doručení, NEBUDOU vráceny.

12.

Pouze pro dospělé osoby

Obsah je určen pro osoby starší 18 let, vstup na stránky barneysfarm.com je vyhrazen pouze po dosažení zletilosti. V Nizozemsku je věk zletilosti určen na 18 let, nicméně ověřte si zákony své země a respektujte je.

Naše konopná semena expedujeme pod podmínkou, že nebudou použita v rozporu se zákony dané země. Zákazníci si musejí být vědomi, že prodej a držení konopných semen je v některých zemích nelegální. Společnost Barney's Farm poskytuje semena pod podmínkou, že nebudou přepravena do zemí, kde nejsou legální. Ten, kdo tak činí, je plně zodpovědný za své jednání, a Barney’s Farm v tomto ohledu nepřijímá žádnou zodpovědnost. Naše online prodejna je provozována plně v souladu s nizozemskými zákony. Semena jsou prodávána striktně jako sběratelské suvenýry či z důvodu uskladnění a uchování genetického fondu.

Obecné právní upozornění: Klíčení semen je ve většině zemí proti zákonu, proto si prosím prostudujte zákony své země ve vztahu k semenům, pěstitelským potřebám a jiným produktům souvisejícím s konopnou kulturou. 

Vstoupit, jsem starší 18 let. Nesouhlasím.